wtorek, 7 lutego 2017

Lift LO

Nie jestem przekonana do formy jaką są LO, głównie ze względu na problemy z przechowywaniem. Ale kiedy zobaczyłam pastelową, cudną pracę Justyny (wyzwanie lutowe Przyda Się) stwierdziłam, że muszę zmierzyć się z tym wyzwaniem. Sugerowałam się mapką ale też pięknymi kolorami. Oto efekty:



Banerek wyzwania:
http://blog.przyda-sie.pl/wyzwanie-lutowe-lift-lo/
Pracę zgłaszam również na 7 wyzwanie w Fabryce Weny - LO miłością malowane:

http://fabrykaweny.blogspot.com/2017/02/7-wyzwanie-i-wyniki.html

11 komentarzy:

  1. Ja swoje LO ustawiam na wystawowej półce, nowe przykrywają stare, ale mi to nie przeszkadza. Usztywniam je jedynie by się nie wyginały. Zdjęcie super i cała praca piękna. Dziękuję za udział w wyzwaniu Fabryki Weny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna interpretacja! Cudnie dobrane kolory :)
    Dziękuje za udział w naszej PrzydaSiowej zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny layout! Barrrdzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje LO wieszam na takich spinaczach biurowych i do tych spinaczy przywiązuje sznurek. A potem wieszam na ścianie. Fajna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Fabryki Weny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne LO :) pozdrawiam i dziękuję za wzięcie udziału w wyzwaniu Fabryki Weny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny i delikatny lift.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Przyda Się.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje LO na razie ładnie leżą i czekają na swoje miejsce :). Fajna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu FW.

    OdpowiedzUsuń
  8. proste i piękne :) dziękuje za udział w wyzwaniu Fabryki Weny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna praca! Oddaje charakter, emocje i nastrój zdjęcia.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Fabryki Weny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Praca cudowna! :)
    Ja też nie mogę się przekonać do LO, ale jak patrze na to Twoje, to sobie myślę, że może jednak warto spróbowac :D
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Przyda-sie.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny LO! ja bardzo lubię robić Lo-ski i wieszam je na scianie, kleje je na taśmę dwustronna:P Dziękuje za udział w wyzwaniu Fabryki Weny!

    OdpowiedzUsuń